Emil Frey ni nikoli pozabil, komu dolguje svoj uspeh – zvestim zadovoljnim strankam in seveda svojim strokovnim in predanim sodelavcem. Prav ta naravnanost, ki v središče postavlja stranko in njene potrebe, vse do danes pomembno gradi kulturo podjetja in je tudi za nas ključni dejavnik uspeha.
Emil Frey je na začetku poti s svojo preglednostjo postavljal nova merila v avtomobilski servisni dejavnosti. V pismu strankam iz leta 1935 je med drugim kot strokovnjak »svojim dragim strankam« obljubil »izključno kakovostne izdelke po ugodnih cenah«, »hitre in vestne storitve«, ki jih opravlja »strokovno izobraženo osebje«.
To pismo strankam je še danes srž delovanja Skupine Emil Frey. Prejme ga vsak novozaposleni in velja za merilo ravnanja v podjetju.
Alternativna pogonska tehnika, digitalizacija, avtonomna vožnja – tudi skupina Emil Frey se nenehno sooča s spremembami, vendar ves čas ohranja tradicionalne vrednote, zaradi katerih je podjetje odlično že skoraj sto let. Ponosno se oziramo na svojo zgodovino in se želimo še naprej ravnati po načelih, ki nas spremljajo že vse od leta 1924.
S ponosom in predanostjo opravljamo svoje delo. Naši kupci vedo, da skušamo na najboljši možni način izpolniti njihove želje in potrebe ter preseči njihova pričakovanja. Na prvo mesto vedno postavljamo zadovoljstvo strank.
Temelj našega poslovanja je zagotavljanje kakovosti tako izdelkov kakor storitev. Iz tega izhaja vse.
Ustanovitelj podjetja Emil Frey je dobro vedel, da je podjetje dobro le toliko, kolikor so dobri njegovi zaposleni. Leta 1955 je zapisal: »Samo zadovoljni zaposleni so zanesljivi in predani zaposleni.« Tudi dandanes se zavedamo, da je za dosledno izvajanje koncepta kakovosti poleg sodobne infrastrukture potrebno usposobljeno osebje, ki se nenehno izobražuje in je v stalnem stiku z najnovejšo tehnologijo.
Pri nas nista v ospredju le kakovost izdelkov in odličnost storitev, temveč tudi cena. Cenimo dostopne, poštene in razumne cene.
Emil Frey je sinonim za verodostojne informacije. Prepričani smo, da lahko dolgoročne odnose s strankami zgradimo le na integriteti in medsebojnem zaupanju.
Vsi mi, zaposleni v Skupini Emil Frey Slovenija, svoje stranke in poslovne partnerje pozdravljamo z nasmehom in si vedno vzamemo čas zanje. Naše delo poleg usposobljenosti in strokovnosti temelji na prijaznih medčloveških odnosih.
Naše vrednote niso samo prazne besede, ampak se zrcalijo v predanem, zavestnem in odgovornem ravnanju na vsakem koraku.